BREZNO 14.08.2018. Rozvojová agentúra Banskobystrického samosprávneho kraja, n. o. spoločne s Oblastnou organizáciou cestovného ruchu Región Horehronie posúvajú cestovný ruch vpred!
V utorok 14. augusta 2018 pozvala Rozvojová agentúra Banskobystrického samosprávneho kraja spoločne s Oblastnou organizáciou cestovného ruchu REGIÓN HOREHRONIE partnerov turistickej destinácie Horehronie na pracovné stretnutie, na ktorom boli predstavené ciele a stratégie Banskobystrického samosprávneho kraja v oblasti cestovného ruchu na najbližšie roky. Spolu s pozvanými partnermi na pracovnom stretnutí hľadali možnosti na rozširovanie možností spolupráce, vzájomného sieťovania a hľadaniu nápadov v dobrom kraji.
Dynamická spolupráca! Banskobystrický samosprávny kraj výrazne podporuje regionálny rozvoj a cestovný ruch dynamickým tempom. Už v tomto mesiaci posilnila cestovný ruch v regióne dvoma odborníkmi v cestovnom ruchu. „Nová personálna posila bude spolupracovať na nami stanovených prioritách, napríklad zvýšiť počet členov OOCR, postupne zvyšovať návštevnosť jednotlivých lokalít. Ich prvou úlohou bude urobiť dotazníkový prieskum v teréne, aby sme vedeli, kto je návštevník, odkiaľ a prečo prichádza a podobne. Na základe toho budeme spolu s oblastnými organizáciami nastavovať marketingový plán na budúci rok,“ uviedla Iveta Niňajová, poradkyňa predsedu BBSK pre regionálny rozvoj a cestovný ruch.
Spájanie síl! Stretnutia sa zúčastnili aj starostovia obcí. Niektorí z nich sú už dlhoročnými členmi OOCR REGIÓN HOREHRONIE, no stretnutia sa zúčastnili aj obce, ktoré momentálne nie sú súčasťou organizácie. „Budeme radi keď sa naša členská základňa rozšíri a spoločnými silami budeme môcť našim návštevníkom ukázať aj menej známe a frekventované miesta Horehronia, ktoré sú historicky, kultúrne či prírodne zaujímavé“, dodal Ing. Ľuboš Ďurinďák, predseda predstavenstva OOCR REGIÓN HOREHRONIE.
Jedinečný región! Horehronie ponúka množstvo jedinečností, ktoré v iných regiónoch nenájdete. „V regióne sa nachádzajú kvalitné lyžiarke strediská, celoročné športové vyžitie, kultúrne pamiatky, kvalitné hotelové a reštauračné služby, atraktivity, podujatia či regionálne produkty, vďaka čomu ma región konkurenčnú výhodu oproti mnohým regiónom. Pozitívne referencie návštevníkov regiónu, vďaka poskytovaným kvalitným službám sú tým najlepším marketingom regiónu“, povedala Ing. Petra Ridzoňová Hlásniková, výkonná riaditeľka OOCR REGIÓN HOREHRONIE.